Isnin, 10 September 2012

saya adalah saya ;)

                                                  !  NUR AINNA AYIKIN BT SHAFIE !
assalamualaikum ,, hehe ,, name saya aina ,,  15 ,, stey kuantan ,, ;) lame dah nhe tak menulis2 blog nhe .. hehe .. now blog dah laen story pun mesti  lah laen kan ? lupe kan yang dah berlalu ,, hidup kan yang baru :D
gambar2 yang kat tepi aina nhe  sume aina punye taw ! saya sayang mereka sangat2 .. mereka sangat   bermakna buad saya .. ;D ..  termasuk ALLAH ,sume yg  rapat dgn sye dan ayah sye lha !
my mum :- dia sangat2 bermakna seperti nyawa ..tanpa dia saya tak bernyawa ! saya sayang kamu !
ayah saya :- dia sangat2 ku perlukan .. dia mengajar ku erti hidup ,, tanpa die hidup ku gelap ! saya sayang abah !
my unty :- unty saya garang ^^ ! tetapi hati tersangat lembut ..  ceria kan hidup :) termasuk yang laen .. ! i lop u !
balqis , husna , khalisha , adam :- die owg nhe tersangat2 nakal , tak dgar ckp , degil sangat , tatpi die bisa menceriakan hidup ku .. walaw mcm mne adek saya ! me sayang u !
ida n shah :- meraka spupu teramat2 rapat ,, tempt saya mengadu! ,, gembira ,sedih , syang ,rindu , kami bersama !
ainun :- kembar yang teramat ku sayang ! terkacip , terhebat , n terbaik ! same2 degil :P .. same2 pale :P n semua nya .. gembira pun dia ,, sedeh pun dia ,, sentiase die ...<3 saya sayang awak selamenya !
fiezan , suhaila , sue , :- kawan selamanya ! apa2 tetap mereka ! aqu sayang kau selamanya , kau kawan ku selamanya terbaik !! kami takkan terpisah !
azri , idzhar , naem ,iqmal , syafiq , faizal ady, :- meraka - meraka tersangat2 aq sayang! meraka terapat dgn sya  mereka penting! he everyting for me !gembira or tak , sakit or tak , happy or tak , mereka memahami saya :D ! meraka boleh ceria kan hidup ku !  i love u so much !
kak nieza , kak frida ,kak aien , kak eyka , n kak ba :- i love u so much ! kakak2 terbaek !
abg adiey , abg edy ,abg ijam ,abg harith , adq syafiq , adq azim . :- abg2 n adq2 ku !!hoho !! abg n adq terbaik ! me love u lha !
syafiqkah , adli , din , syafiq , hilmi , alvin , kai boon , sha , amir , amirul, fatin , atikah ,asyraf ,azam , jeffry , rusdy , n all my fwen :-  awak adalah kawan2 terhebat ,, !!  kawan selamanya ,, saya sayang kawan saya.. termasuk yang mengenali saya .. ;) SEMUA SAYA PUNYA HUHU ! kepada yang suka tq ,, kepada yang tak terpulang dan sila berambus ~ nhe hidup saya , caRAa saya , semua  manusia tidak  sempurna !kalaw salah mohon maaf ..
by me :- aina asyikin ;)
                                                  ! SAYA SAYANG SEMUA !

                                                     ! PENAT SUDAH !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan